Wie zijn we

De Stichting Merchandise Belangen Nederland is een initiatief voor de Merchandising- en Field Marketing branche.
Met als doel transparantie, inzicht en overzicht voor iedereen die regelmatig werkt voor een van de bureaus of bemiddelaars.

De juiste mensen op de juiste klus geeft meer kwaliteit en klanttevredenheid.
Maar ook voor iedereen die van afwisselend werk houdt en regelmatig tijd heeft voor kleine en grotere opdrachten in met name winkels als supermarkten en bouwmarkten. Alleen werken of in een klein team, met of zonder eigen auto, met twee rechterhanden of misschien maar een. Belangrijk is dat je het leuk vindt om goed werk te leveren waar opdrachtgevers blij van worden. Elke week wat anders of liever je eigen regio waar je winkels bezoekt die je kent. De keuze is aan jou.

De Stichting helpt opdrachtgevers om geschikte en gemotiveerde en direct inzetbare medewerkers te selecteren en te trainen. Dat doen we in ons eigen trainingscentrum of op lokatie naar keuze.

  • Geschikte kandidaten maken we door bij ons een opleiding, training of workshop te laten volgen.
    We leveren ook praktijkbegeleiding en bemiddelen bij het vinden van stageplekken.
  • We weten van elke kandidaat wat haar of zijn voorkeuren qua werkzaamheden zijn; Vaste dagen en uren, flexibel en elke dag in voor wat anders, gewenste maximale reistijd, graag op pad of in vaste winkels, branche voorkeur, schaponderhoud, displays plaatsen of liever ombouwen.

De Stichting helpt en adviseert bij

  • Hoe word ik merchandiser
  • Hoe vind ik het werk dat bij mij en mn prive situatie past
  • Contracten voor ZZP- ers en arbeidsovereenkomsten bij loondienst
  • Online overzicht van projecten waar hulp bij nodig is
  • Zorgen voor leveren van tijdelijke werkcapaciteit van ervaren merchandisers voor opdrachtgevers op uniforme voorwaarden